Hjärnan har vat igång hela dagen.

Har suttit hela dagen och bara läst och svarat på frågor. Sen vid elva var jag tvungen att sticka iväg och handla mat för jag hann ju inte äta något imorse, eller jo jag hade säkert hunnit men de fanns inget gott så jag tog extra minuterna åt att borsta tänderna istället ( ; haha..

Sen har hela dagen gått åt att hålla hjärnan igång, frösit har jag också gjort fan hela dagen och gör fortfarande de.
Ett varmt bad hade verkligen inte suttit fel nu, men jag orkar inte blir FÖR varm då ^^ haha

Jaja sen började klockan närma sig ett och jag begav mig till tåget och tog mig till centralskolan och satt där och väntade på en skogsmullebuss som skulle komma och plocka upp mig och ta mig hem. Usch bussresan blev bara för mycket och jag mådde inge vidare, t.o.m när jag kommit hem låst upp dörren och tagit ut zindy hämtat posten och skulle få in zindy, ja fortfarande då mådde jag illa, va tre sekunder från att kräkas kändes de som. Usch åksjuk..

Men nu sitter jag här som en halv isbit, har fixat med disken för de såg ut som ett helvete, sen ska jag väl äta middag också. Får se vad jag ordnar och sen blir det isäng tidigt för blir en lång dag imorgon. Usch ska fan till tandläkaren imorgon :S Hate it, för jag vet att jag kommer behöva åka dit snart igen och laga hål och ditten och datten. Förlåt, inte skött mig så bra ): Ska skärpa mig i samma veva som allt annat i livet händer..

Precis när jag satte mig här så kom solen fram från molnen och jag fick ett leende på läpparna, men sen drog solen sig tillbaka igen och nu är de lika trist igen ): wööp. Vill fan ha solen framme typ 24/7 hade varit as gott.
Dessutom har jag märkt hur mycket piggare jag är i kroppen och huvudet nu när jag vänt tillbaka dygnet och solen är framme så man vågar sig utanför husväggarna :P Eller ja visst nu hade jag kunnat lägga mig och sova middag lite men ni fattar va jag menar ..

Chokladmjölk är gott, har druckit upp min lilla smakis som jag köpte till lunchen men aldrig drack (:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0