It's all good,

Japp pirate bay är normalt igen, så om de va cepe igårnatt eller om det bara va internet hos mig vet jag inte men nu är de back on track igen så gött för mig (; hihi..

Kollade på tv tillsammans med syrran blev lite 2½men sen Navy CIS sen va det dags att bege sig till sängen, syrran orkade inte glo på Andra Avenyn med mig så jag får väl snart slänga mig isäng och glo på det själv, för jag har inget annat att glo på, vill inte se klart alla Cold case avsnitten redan nu så.

Men hatar att nysa, om man är nära mig får man akta sig så jag inte råkar nysa iväg slem också, hela halsen är fylld med slem. Mysigt sånt ju, hoppas ni inte är äckelmagade och behöver gå och kräka och sånt. Sånna här saker får man tåla tycker jag. Det är sjukligt.
Sen gissar jag även på att syrran kommer stanna hemma från skolan idag, hon mådde ju inte så bra så jag gissar på de. Hon påstår att jag smittat henne, kanske därför d känns lindrigare nu jag har inte allt kvar längre (; höhö.

Åh herregud, nu började näsan att låta också. Och jag behöver andas in så för jag är förkyld men kommer inte kunna sova av dom knirr ljuden som kommer, låter som man piper med en jävla pipleksak till hundar eller kanske S's gula badanka som han ofta snackar om (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0