Jag hade roligt igår,

och det är huvudsaken..
började med att skrivan jag bränt klabba, sen kom Anna och sen fixa både jag o lillebror nya skivor och den jag brände funkade inte heller men brushans gjorde som tur var för jag ville klart ha min musik..
sen trillade folk in lite då och då, spelade ölspelet, högre eller lägre och hade faktiskt rätt roligt.
blev klart lite besviken men äsch jag bryr mig faktiskt inte längre. Men en nästa gång blir de inte iaf..

idag har jag legat på soffan hela dagen och mått lite dåligt och haft lite tråkigt.
ska snart tillbaka för sova kan jag inte göra ännu, ville bara skriva lite först.
Inte många andra som uppdaterat idag så tänkte jag lika gärna kunde göra de då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0