Kalaset slut, jag helt slut.

Satt och pratade lite i köket innan sen begav vi oss till gotteboet och handlade gottis sen lämnade vi av lillbrushan hos My, lär väl dröja en vecka tills man ser hans nylle igen^^ hehe..

Sen körde vi hemåt igen och jag fryser fan brrrrr. Har även ÄNTLIGEN köpt påfyllning till telefonen för jag har inte haft pengar på den sen i fredags förra veckan, när jag har svarat mess har jag gjort de via internet men nu var även dom pengarna slut så var på tiden att fylla på luren så man kan skriva mess om de skulle behövas, ja inte för jag är den som skickar mycket men ja..

Nu lär jag sitta bänkad vid mailen hela veckan för att se om jag får jobbet, man kan ju hålla tummarna men jag är väl lite pessemist när d gället jobb för min del. För jag har inte självförtroendet för att kunna tro jag ska få jobbet, speciellt inte när man söker någon med långerfarenhet, för de har jag ju inte. Men bulgarien måste ge lite. Hålla tummarna kanske (:

Sen får vi väl snart skicka ännu ett mail till ett ställe och få tummarna loss, innan sommaren är de. Innan sommaren gäller de för sen är de för sent. iiiiiiiiiiiiiiiie, inte lätt när man vill mer än som får plats i händerna..
story of my life..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0