Måndagmorgon.

Gick och la mig isängen efter att jag och syrran kollat klart på Sanningens ögonblick, eller ja först in och pilla lite här på datorn sen stängde jag ner för att inte frestas att sätta mig här. Låg och läste lite i min bok sen la jag mig och sov där mellan elva och tolv.  Sovit jävligt gott inatt , sköönt (:

Imorse kom mamma in kvart över sex och skulle väcka mig, jag började flaxa med armarna och sa: 'töserna väcker mig tio i sju'. 'Jaha förlåt de visste jag inte' sa mamma och gick igen. Sen sov jag vidare och vaknade då tio i sju när D knacka på dörren och väckte mig. Hade väldigt lätt för att gå upp imorse satte igång platttången och fixade luggen och lite av mitt andra hår, ibland undrar jag hur fan jag sover för håret står verkligen åt alla håll, lovar er en vacker dag ska jag ta kort så får ni själva bildbevis..

Jaja gjorde mig klar sen va de dags att gå till bussen, stod där och frös, bra början på dagen men men.      Räknade pengarna till bussen och tänkte tjuva lite och betala till perstorp sen precis när jag såg bussen plocka jag fram plånboken och bestämde mig för att betala för hela vägen. Vilket i slutändan var jävligt bra för alla kottar gick ju av på stationen och jag fatta noll. Så sa busschaffören att de kom en ny buss man skulle byta till så satt jag och höll han sälle tills min buss kom då följde han med och sa att jag betalt hela vägen då min biljett va en fejk för hans maskin inte funkade. Så ja de va ju tur att jag inte bara sa perstorp för då hade jag blivit påkommen ... Nu får allt bus va slut (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0