Mitt lek med Sandrutti.


Körde hem till Sandra så hjälpte vi till att lava lite bränne in i pannrummet sen gjorde alla vid sig så stack vi ner till pizzerian och käkade mat och hade värsta fnatten:P haha. Roligt.
Sen åkte vi inom Mölle och hyrde film och köpte gottis så satt vi och kollade på film, skrattade ihjäl mig åt att sidorna på tvn förstora upp bilden så när man stod i sidan av tvn så såg ena armen typ skit stor ut medans andra va normal så fick värsta skrattanfallen där hela tiden och dask dask ^^

Sen åkte Saga iväg och jag och Sandra startade Den där Mary och sen somnade vi, jag släkte tvn när jag störde mig på ljudet från menyn sen försökte jag somna om igen.
Gick upp vid tio idag så satt vi först och snacka, käkade frukost sen började vi sätta ihopa lite ikeamöbler som ska va i deras hall, de va ju ganska kul när vi kom igång men att börja va ju waaah hahaha (:

Sen stack jag för familjen kom och vi skulle dra till City Gross, herregud värsta kalabaliken.
Snabbvända sen va vi hemma igen..

xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0