Onsdag.

Kom i säng ganska så sent, men det är inget ovanligt så behövde man väl egentligen inte ens skriva.
Sen blev jag väckt lite över tolv av pappa som sa att middagen va klar om en liten stund, skulle vakna till liv men somnade typ så när middagen var klar kom mellan syrran in och sa de så då masade jag mig upp.

Slevade i mig spagetti och stektfalukorv, snackade om mordet i örkelljunga men när jag är nyvaken är jag inte så pigg på att snacka eller delta i konversationer så allt jag sa va happ. Man kanske borde va lite mer känslig, de var trots allt någon man typ känners mamma så jag ägnar en tanke här ist..

Sen la jag mig på soffan och vilade ögonen en stund, ble cepe varm under filten men hade jag inte på mig den frös jag så när jag inte orka mer sprang jag in i duschen och nu sitter jag här med handduk i håret och ska snart tillbaka till minisyrran som sitter vid tvn och kollar på disney channel sen när jag har fått torkat hår och grejer så ska jag ut och städa lite. Sen får vi se vad som mer sker..

Helgen är snart här, och då ska jag ha släktkalas, men nu börjar man ju bli så stor att de egentligen inte är så speciellt att komma längre, men de är ändå mysigt på något sätt att samla släkten och äta lite , prata lite sen slänga ut dom igen (;

Nu ska jag läsa några bloggar, glo BDB sen blir de tvn, hörs senare! Ha de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0