teven kallar,

Nu har jag sprungit runder en massa mellan mitt rum och päronens rum, snackat med pappa om ditten och datten, så nu är jag slut i huvudet och helt snorig fortfarande och halsen värker mer och mer för varje nysning, suck..

Men har poppat popcorn och syrran gjorde bubbelvatten så nu beger jag mig allt till tvn ett tag, annars kommer jag bara sitta här och få ont i hjärnan för jag vill försöka komma på något att skriva, but I have no words.

Jag hoppas faktiskt att dom vill skriva om mitt arbete i bg, inte bara för jobbsökandetsskull men jag tror de skulle stärka lite och kanske få mig på bättre tankar (om d nu inte blir massa negativt).
Men helt seriöst så tycker jag att jag förtjänar en guld medalj för min insats i BG helt seriöst.

Jag stod ut med en massa, jag hade hemlängtan, jag fick plocka glas (som i nuläget egentligen inte alls är så farligt), jag fick kicken bokstavligt talat, jag blev hotad och näst intill bannad från Borovets, jag började på ny kula, jag jobbade varje jävla dag från den 20 dec till siste mars eller något sånt, 12-15timmar om dagen, helt slut körd, hemlängtan igen.
Ändå , trots massa sånt här så saknar jag de så mycket, och vill tillbaka för de va time of my life och jag stod på mina egna ben jag har aldrig varit så stolt över mig själv och heller aldrig haft de självförtroendet jag hade, jag sjöng karaoke inför en hel restaurang fast jag inte va full, jag var med och samla in en jävla massa pengar till ett barnhem i en fattigliten by, jag träffade en tusen nya personer varje vecka när jag jobba i nattklubben efter de när jag börja i restaurangen så lärde man känna människor på ett annat sätt de blev mer personligt på något sätt för man hade tid att snacka.
Sen i slutet av säsongen så stod Arie i köket hela tiden och Aimiee var uppe på ovanvåningen och gjorde ditten och datten, satt vid datorn, glodde film och sånt medans jag fick sköta allt i baren och restaurangen så jag kan ta ansvar och sköta mycket och stressen klarar jag av. Bara jag vill så kan jag. Jag måste bara börja tro på mig själv lite mer.

Nu till då följande...
Just med de dära om hur jag va i bg och sen hemma.
de är också en stor del till varför jag vill flytta och sånt. För jag blev exakt samma jag igen när jag kom hem och jag vill vara samma självsäkra person som jag var där nere, där inte ens en maffia med pistol fick mig på fall, eller jovisst fan va jag rädd men trots de stanna jag.. Men jag menar här biter minsta lilla saken på en och man gräver ner sig i så mycket och jag får inget gjort och ja en hel hög med negativitet. Så därför tror jag en paus härifrån hade suttit fint.
Men hur skulle de gå till, no money, no tripp....

Men nu var de ju tvn inget långt jävla inlägg som skulle ske, kanske en uppföljare kommer till detta annars blir de punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0