Tv-tittande står på schemat.

Har egentligen inte gjort så mycket ikväll faktiskt, mest suttit i min egna värld och tänkt en massa.
Tänkt att allt som behövdes var att jag skulle söka jobb och hela livet känns helt plötsligt ljusare. Allt som behövdes var jag själv.

Vad jag ska göra inom snar framtid:
- Dra fram alla vår och sommarkläder för att se vad som passar och hur mycket nytt som behövs shoppas.
- Sticker ner till badet och börja simma, även springa om jag orkar. (kanske måste börja mjukt?)
- Spara pengar så jag kan åka och hälsa på mina vänner i England.
- Fixa körkortet.
- Skaffa jobb.

Gör allt för att jag ska kunna fixa dessa grejerna, detta står högst just nu.

Men nu ska jag dra mig mot tvn igen för syrran vill att jag ska hålla henne sälle och glo på något, blir väl något inspelat som vanligt då inget bra brukar gå på tvn. Om vi inte tar någon film som mamma&pappa har i deras sovrum.
Aja hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0