Done for the night, i'm going to bed.

Så nu har jag lämnat Kurt hos sig och hämtat Pontus och tjejerna plus en till. Körde in och lämnade av plus 1 mannen ute i skogen sen körde jag hem. Nu sitter jag här och tar mig en funderare. Pappa har druckit idag och syrran och angeliqa ska med tåget vid sex eller sju imorgonbitti , troligt han kan köra. Njää.. Så det blir nog jag, frågan är då ska man sova eller ska man hålla sig vaken och vara säker på att dom kommer iväg. För ja jag vill inte höra en massa gnäll och se sura miner för att hon inte kom iväg. Så lika bra att alltid göra som jag gör, ge med mig ..

Så jag ser mig själv som en bra syster, egentligen. Jag ställer minsann upp ofta, kanske inte på töserna lika mycket men ibland går dom ju mig på nerverna för mycket. Men jo, jag är en bra syster, och ibland verkar dom se upp till mig. Okej inte dom men iallafall minisyrran, därav mini My also. Men ja what to do. I love them <3

Nu ska jag iallfall lägga mig i sängen och typ kolla på Desperate Housewives, fast först senaste Gossip Girl avsnittet.
Så säger iallafall Godnatt nu, natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0