Fotboll och blött gräs..

Vi var ju inte direkt många på dagens träning vilket gjorde att de va lite mindre kul fast de där i rutan vi gjorde andra gången en mot en var fan kul även om man dog ganska snabbt (; höhö. Alltid roligt med nya saker tycker jag!

Men sen började regna, vilket ifs var skönt som jag sa på träningen så gör d inget om d regnar när man väl börjat träna för då är d skönt, värre om man börjar träna i regn för då fryser man mer..

Ja sen slutade vi träna lite tidigare än vanligt eftersom vi alla va döda, typ! höhö. Dom drog till donken och jag o syrran drog hem. Så gick jag runder o kolla kylen, frysen, skafferiet och allt efter något att äta till kvällsmat, började koka kaffe och tappa upp vatten i badkaret och hoppa i för jag frös som en liten isbit.. Sen blev jag varm (: skönt!

Satte mig vid tvn tillsammans med mamma o pappa, åt min kvällsmat bestående av en macka med prickekorv, kaffe med 6mått socker och tillsatt mjölk (vet inte hur mycke socker d blir för när man tar teskedsmått behövs knappt hälften) och fil med smak av banan & lime tillsammans med lite flingor för tuggmotstånd. Ja en regäl kvällsmat men då håller d väl hela natten o så (: Najs!

aja men kvällen har ändå varit nice price faktiskt (: kanske fler kan komma på tisdag?? (:

Kommentarer
Postat av: myrann

håller med, fler på tisdag!!

2009-05-29 @ 17:33:53
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0