Fotbollsträning ala träningsvärk..

Körde och hämtade brushan från körskolan innan för att teorilektionen var inställd så hämtade han, stressade på med kläder, upp med håret och sånt sen körde jag och syrran till byn, såg josse på stattan och att hon va påväg ut så förstod att dom precis lämnat så gasade iväg.

Sen har vi tränat en del, blev lite jogging och sånt. Men fick typ jävligt ont i jumsken om nu var den platsen som hette så:P I dont know, men hade gärna kapat av benet för de gjorde för jävla ont och kunde knappt springa sen :S Jävla mongo:P Jo sen får man nog bygga upp kondisen lite mer, men d kommer väl (:

Roligt var det iallafall sen skulle några till streetracet i byn men jag hade aldrig pallat, jag hade frösit ihjäl så jag och syrran åkte hem istället. Sen drog vi till donken och krängde lite mat och nu ska jag typ slänga mig i sängen och burra ner mig för jag fryser ruskit mycket..

Imorgon kommer jag gå som en gammal tant och på torsdag är det träning igen (:
GÖTT SNACK!

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0