Fyllechaffisen My!

Körde ner grannen, hans tös och hennes kompis till Pp innan så när jag kom hem igen så hälsade jag fint på nextdoor grannen Carita och andra grannen Linus så böjer jag mig ner för att putta undan en av Zindys fotbollar från trappan då får jag värsta snälla välkomnandet hem en vatten ballong som smällde högst upp på trappan rätt över mig. Snällt så jag sa skitunge till linus sprang in och hämta en vattensprayflaska och sprang efter han, sprang lite runder där efter han men kom aldrig tillräckligt nära för att kunna ge igen haha sen sprang han in så jag vände och sprang hem igen.

Ätit grillspätt har vi också gjort , mums och nu har jag ätit typ nötter och godis hela kvällen samtidigt som jag kollat på despan och nu såg jag nyss det sista avsnittet från säsong tre så ska se första från fyran nu innan jag ska köra ner och hämta hem pontus och tjejerna igen och lämna kurt hemma hos sig. Blir nog bra detta.

Gillar inte så mycket att köra i mörker men bästa träningen är ju att öva så ja, blir nog bra (:

Nu är det jag och dessa brudarna på date igen ja (;
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0