Gårdagen!

Drog upp till Beppe och Johanna där runt sju snåret och jag var såklart först på plats som de vanligtvis är hehe. Väntade ett tag och tog en aphjärna under tiden, spelade högt eller lägre sen trilla dom andra in och förfesten starta på riktigt. Mycket trevligt om jag får säga de själv, de blev ölspelet, musik, liten del av caramelldansen, affekel, bord som flö i golvet, aphjärna, klunkar, härlig stämning och ja helt perfekt (:

Sen var det dags att dra ner till festivalen och in där, inga platser så vi drog till dass istället. Fy fan va d osa i dom och räliga var dom också. Sen satt vi där utanför på en liten gris/ko/get what ever sånna där cementklumpar kallas ^^, höhö.. Så halsa vi cider och sen drog vi in där igen, satt och tog en cider sen ränder jag mest runder, fick stoppa Johanna från att fråga polisen om han var kåt, sen träffa jag min halvstorasyster och pratade med henne ett tag, träffa även en av gubbarna som vi spelar innebandy med så blev lite taktiksnack och lite fotbollssnack med Hanna.

Jo sen drog vi på efterfest och de blev för mycket för mig antar jag, kräktes gjorde jag och värsta känningarna på vänster sida. Vetifan om d va hjärtat eller levern eller vad d nu va men ont så inåthelvete gjorde d iaf och så gick d över sen tryckte d igen och gick över. Aldrig vat med om något liknande, och hoppas jag slipper.

Pappa sa att kanske dags att trappa ner på drickan? Maybe...
Och bilder har jag inga från gårdagen heller då jag glömde fråga brushan om den lille rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0