Gårdagen.

Som sagt så var det Annas födelsedag igår och jag begav mig hem till henne runt sju och dom andra kom inte så långt efter, blev lite snack med tjejerna ute på balkongen först och vi bestämde att vi ska dra till Pp-festivalen på lördag. Ser jag redan framemot (:

Sen drog vi in och drog igång ölspelet för att alla skulle vakna till liv, musiken rann i högtalarna och vi skrattade, snackade och satte olika regler och körde vattenfall och massa sånt. Senare på kvällen så kom Sourzen fram, vi sjöng för Anna sen kom även Chips och dippa fram. Mums (; höhö.

Jo men det blev en bra kväll och nästa lördag kommer vi nog ha roligt igen, I do hope so :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0