Härlig träning belöning glass och pommes (;

Så jag och syrran stack till Statoil, kom dit först det kändes ganska bra då jag är nybörjare på köra in på stattan och sånt shit.. Väntade ett tag och jag fick minsann pissa ännu en gång (tappat räkningen över hur många gånger de blivit). Sen rullade folket in och vi begav oss till V Torup och jag fick låna skor från Josse sen va träningen igång.

Det var riktigt roligt och jag tror att när konditionen blir bättre så blir de ännu bättre, och lätt jag vill ha dom heta färgerna på kläderna. Hade ju bara ägt alltså (; hehe..

Sen körde vi tillbaka till Statoil, vi käka glass sen stod vi där och snackade ett tag. Jag frös som fan då svetten blivit helt kall haha:P 

Sen när vi skulle köra därifrån va d ju fullt med folk och jag fick halvt om halvt hjärtinfarkt redan innan jag hoppa in i bilen. Backade skulle köra ut kom en bil väntade, bohman trängde in sig en bil kom jag fick baka sen kunde jag köra. Finally! haha lite pinsamt men de funkade ju nu är vi hemma och väntar på pommes. Syrran va sugen så why the hell not! ;D Hade blivit donken om jag haft bättre med pengar, vilket jag inte har. ): to bad. Men detta blir bra d också..

Ses på tisdag (;

Kommentarer
Postat av: myrann

Sääs på tisdag ja :D

2009-05-07 @ 23:01:46
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0