Inte en zombie längre.

Syrran och Angeliqa väckte mig typ fem över sju och jag blev rädd och trodde jag försovit mig så vakna med ett ryck, sånna morgnar gillar jag för då blir man pigg direkt man slår upp ögonen. Annars kan man sega i evigheter.
Så jag klädde på mig och väntade på dom ett tag sen tog jag bilen och körde ner dom, frös mest hela vägen tyckte jag. Körde inom bankomaten så dom tog ut pengar sen lämna jag dom på stationen och körde hem. La mig i sängen men kunde minsann inte somna så kollade lite deperate housewives sen somnade jag.

Legat och rullat runder och varit halvvaken ett tag men nu är jag helt vaken iallafall, ont i magen har jag också.

Aja blir slappe igen nu så vi hörs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0