Körkortet i handen!

Så körde och lämnade brushan hos My innan sen gasade jag hem igen. Pappa hade redan hunnit att ta ut alla dubbar ur däcken så det var bara för mig att testköra vilket inte gjorde mig så glad för jag sitter inte speciellt bra i bilen. Jag når bara fram med typ tårna på gaspedalen och sånt så vi får ändra sätet på något sätt. Annars får jag väl köra helt mongo.. Plus att bilen har fått rost ): Nej som jag bara gnäller, kanske borde vara glad för allting istället och det är jag också. 

Efter att jag testkört så tog jag bussen tsms med pappa och Zindy åkte också med hehe. Så körde jag ner till Ica och skulle hämta mitt körkort men självklart skulle de hämtas på posen posten och inte icaposten men tack och lov så kunde jag ändå hämta de fast posten egentligen hade stängt. Thank god ;D Men vad jag stör mig mest på är att jag som är ett ljushue måste ha ljus bakgrund. Syns knappt. Men jaja alla blir mongo på sina kort så varför skulle jag bli bra? exakt.

Nej nu ska jag inte sitta här och skriva mer, men ha det så bra! (:

xoxo
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0