Leaving you now.

Tvn lockar inte mer så jag ska lägga mig i sängen och kolla på de senaste Ugly Betty avsnittet sen följer Despan tills jag somnar. Känner mig ändå en aning trött, kanske kommer i säng i tid idag då? Återstår att se, men säger iallafall Godnatt nu så har jag det gjort, sov gott mina vänner! (:

ps en sak till, inne på Disneychannel kan man ju skicka in ett bidrag om en chans att åka på Camprock, då ett fett musikläger, som man nog får följa på disney channel sen och den som vinner får vara med och spela in en musikvideo och sånt. åååh tänk ändå (: Vill du bli en rockstjärna klicka då här. Du har fram till den 13e på dig!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0