Redan på bättre humör!

Maten är inte i magen ännu, men jag är redan gladare. Ibland räcker det att prata lite med mami eller daddy så får jag ett smile on my face (; Jag har en väldigt bra familj, jag är väldigt lyckligt lottad som har dom runt mig och att dom ställer upp för mig nu när allting är så dåligt. Inget jobb, inga pengar, ingenting. Men en familj som älskar en är fan allt som behövs ibland. Och deras ord kan få en att må bättre för en stund, även om det ser mörkt ut.

Alla som jobbade på gillebagaren som timanställda fick sparken (utan att vi fick veta de) och igår fick pappa veta att dom snart skulle ringa dom timanställda igen, för dom börjat med nattskift och sånt. Jaja men kan dom tro att vi suttit och väntat i x antal månader på att dom ska ringa. Visserligen har jag inget annat jobb för jag har inte fått något men menar dom kan ju inte förvänta sig en massa heller. Men men tiden avgör vad som sker.

Jag ska kanske bli trädgårdsmästare ute i skogen istället, två gånger i veckan. Why the hell not? exakt..

Nu är maten snart klar så jag ska slänga i mig maten snabbt, Pontus ringde nyss så de blir racer ner och hämta han sen efter, sen ska jag minsann göra mig färdig, så snabbt jag kan.. Aja blir nog bra ändå.
Ibland behövs bara lite prat, sen blir allt bättre..

Ha det bra allesammans (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0