Återbesök.

Blir aldrig som jag säger, men dels för att jag ändå satt vid datorn och dels för klockan inte hunnit bli nedstängning ännu så då kunde jag passa på att skriva lite ändå.

FV vill ju inte funka, kan inte komma in men det är inget ovanligt så får väl vänta o se när man kan de, ska slänga mig i sängen och kolla klart på säsong fyra av Ghost Whisperer som jag fortfarande inte fått tummarna loss och gjort ännu.

Ska passa på att göra lite saker nu också under natten så som:
Tvätta
Skriva handlelista
Små plocka på rummet

Okej sen ska jag inte göra mer, ska ta o städa imorgon for real. Från de att jag går upp så har jag ju hela dagen ledigt så får passa på för sen kommer tiden bara springa iväg .. Hoppas att fredag blir av, hade vat super (;

men men, nu önskar jag er en godnatt och kl står 23.23 på datorn så önskar mig något snabbt ..

så tar jag sudukot o lägger mig i sängen. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till med städningen!

2009-11-25 @ 11:57:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0