Blev varm där ett tag,

japp jag letade upp videos där dom visade hur man skulle 'dansa' om man nu kan använda ordet dansa när de egentligen mest är hoppa runder. De är faktiskt ganska kul och jag ska lära mig de lite bättre sen kan jag utöka move'sen sen när man är ute och dansar med Sandra o dom hehe (; It's sooo fun! Dessutom blev musiken mer uppskattad nu också, även om jag egentligen är allergisk mot musik som låter likadant i flera minuter. Men ja de är väl bra antar jag hehe..

Hoppade runder lite, kollade lite klipp, fixade lite, kollade tankafett för nya filmer men inga verkade bra, lampan i taket håller på att dö jag hör hur den brrrr'ar och innan blinkade i den så ena glödlampan kommer snart slockna, eller ifs alla för ska förflytta mig till sängen, kolla seriemaraton o sånt i någon timme till..

Sen är det sova som gäller.. Men kom nyss på en ny sak som kommer hålla mig kvar ett tag, ska nät-fönster-shoppa en liten stund först. Se om de finns något snyggt att inhandla, need new clothes (;

Nåväl, kan säga godnatt nu iallafall för jag lär troligtvis inte återkomma föräns efter jag sovit lite. Så godnatt allesammans! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0