En snabbis.

Ja det var inte länge jag var barnvakt idag, men de kan ändå va skönt de med. Pappan skulle iväg på middag så jag behövde titta till dom tre minsta tills mamman kom hem från simskolan med den äldsta så de var ju typ en och en halv timme eller så..

Dock kändes vägen hem fem minuter längre än vanligt, tror de var mörkret som gjorde de. De va kallt, blött och mörkt, brrrrrr läskigt! Och nu sitter jag som sagt med youtube framme o lyssnar på musik. Blir snart sängen och ha seriemaraton men med snart menar jag nog om ca två timmar ^^, Vet hur jag själv fungerar, hittar alltid något att underhålla mig med så jag inte kommer härifrån :P höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0