Går åt som is en het sommardag.

Känns som halva Sverige vaccinerade sig idag, alla gnäller över biverkningar och aj aj i armen. Kan tycka att man visste vad man gav sig in i innan man tog den. Klart de känns, men palla gnälla..

Visserligen det är inte jag som går med ont i huvudet, feber, ont i armen eller något annat. Men jag blir trött i huvudet av att se de överallt, de är inte direkt något jag bryr mig om egentligen. Jag gjorde mitt val i att strunta i vaccinet så går jag och blir sjuk sen får jag väl skylla mig själv även om jag inte skulle gissa att jag blir de då mitt immunförsvar alltid varit bra. Har en stor familj som alla kan gå runder o ha kräksjukan omvart annat men jag blir då aldrig sjuk. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men där är min anledning och nu tycker jag vi kan stryka ett streck över denna sprutan.

Dom som tagit den har tagit den av sin vilja, be quiet.
Vi som inte tagit den har gjort de valet själva, be quiet.
Enligt min mening är allt överdrivet till max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0