Goddagens.

Somnade inte tidigt inatt heller, även om jag var själv så kunde jag inte sova. Hur pigg som helst, men runt fyra började de lugna ner sig och jag försökte somna. Sen där runt kanske sex tiden kom papi in och ville låna min bil för hans hade strulat lite så de fick han.

Så nu är jag låst här hemma, inte för jag planerat att göra något men iallafall. Hade tänkt köra till gotteboet senare iallafall. Köpa godis och köra på en idolkväll här hemma. Det är ju trots allt fredag idag så något får väl hända.

Fick ett väldigt udda samtal förut, va inte beredd på att telefonen skulle ringa då jag höll på med sms så svarade ju direkt så var de någon snubbe som köpt ett hästtäcke av mig och skulle säga de blivit fel eller något. Wierd för jag är ingen häst människa och har absolut inget hästtäcke :S Kan undra om han spela mig ett spratt eller om någon kör på mina personuppgifter på nätet. Får hoppas inte för kommer jag på de polisanmäler jag så är de bara!

Hungrig är jag också, men vad ska jag göra för mat. Pasta & köttfärsås som alltid eller?^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0