Godmiddag.

Inget ovanligt egentligen men fyyyy va jag är trött!! ); Ska vara barnvakt om drygt en och en halv timme, kommer dö, fast vet ju aldrig om friskluften får en piggare. Keep wishing (;

Höll putte sällskap inatt sen sömnade jag någongång där runt halv sex kanske, somnade och sov med konstiga drömmar som sällskap. Vaknade och det var dags för middag, åt tillsammans med mami sen har jag fixat lite på min farm (finns de farmtuggumi i ett hopp att sluta? för jag ska sluta spela.. någongång.)

Nu ska jag lägga mig på sängen och se ett avsnitt av ncis LA sen göra vid mig och dra iväg. Ha en bra torsdag allihop, nu är helgen snart här ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0