Godmorgon!

När somnade jag imorse tro? Vet faktiskt inte men sova fanns inte i min skalle för gud va jag inte var fri från tankar, hade hundra grader varmt och för högvolym på Ghost Whisperer. Efter ett tag fick de vara nog, stängde av elementet och Ghost Whisperer, satte igång en låt istället, ställde om klockan till halv åtta istället, senast jag kolla klockan var den tjugo i fyra så lägg på lite sen sov jag väl.

Är inte så himla trött nu men är inte direkt pigg heller. Ska se om jag hittar något att äta sen beger jag mig iväg. Ska som sagt iväg på ett infomöte idag, hade turen att de fanns plats idag, annars hade jag fått vänta till nästa men här kör vi på direkt! Gottsnack ;D hehe..

Nej men ha en underbar tisdag, allt jag kan tänka på är mat för jag va så hungrig redan när jag gick o la mig (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0