Haft besök av frugan!


Satt och fixade på datorn när lillasyster kom in och sa att min älskling va här, förstod direkt att det var Jennie (; Vem skulle annars komma hit vid denna tiden utan att säga något? Precis none..

Så har vi suttit / legat i min säng och snackat, hahahaha. Sjukt egentligen, men väldigt roligt (: Hon skulle hem och äta så jag passade på att ta min dusch, ska alldeles strax föna mitt hår och sånt. Sen får jag se om hon kommer hit igen så vi snackar vidare. Annars blir de en annan dag (: hihi..

Hörs gullungar! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0