Håll om mig hårt.

Jag vet inte vad det är med mig men hade jag varit en normal människa hade jag nästan trott att jag håller på att få feber. Min panna är varm, jag fryser, mina fötter är som isbitar, jag är hängig som en vissen blomma och jag har en sån himla jobbig känlsa i magen och jag vill bara lägga mig i hundra filtar och gråta. Samtidigt är jag varm på ett sätt, ögonen trött men ändå är jag pigg. MAH! Sen är jag hungrig, men är inte lönt att äta för jag kommer inte orka ändå :S

Sa ju att dagen bara blir bättre & bättre. Leave me alone! (för jag får klaga, ni vet förkylning tar väldigt hårt på män lika så är de för mig med feber & förkylning för jag blir aldrig sjukare..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0