Har problem med lampan.

Ja jag sa ju igår att ena glödlampan skulle slockna, de hann den göra innan jag släckte lampan på riktigt och nu har jag försökt byta glödlampa tre gånger men vill fan inte funka. Så jag får helt enkelt vänta på att papi kommer hem så får han byta glödlampa åt mig. Herregud, hur svårt kan de va men d vill verkligen inte funka ^^,

Låter väldigt korkat men de är sant, vill gärna inte spänna så jag råkar krossa lampan i handen så de trillar i ögat o sånt, då är de bättre att låta papi fixa de åt mig (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0