Jag är mörkrädd.

Skulle ju gå ut och fixa och trixa, i mörkret. Tog ficklampan med mig när jag gick ut bakom huset för att slänga i sopor i eldtunnan så blev jag lite skraj så jag gick upp och frågade töserna om dom ville hänga med mig ut och hjälpa till men ändå mest som sällskap då det var läskigt att va ute i mörkret (;

Mini D va mest bara slö så jag bad henne att gå in igen, hon gjorde nog mer nytta ifrån mig än där inne. Så jag och A tog ett ryck och fixade allt på plats, och slängde lite mer sopor o sånt sen var de bara att gå in igen. Gick ganska så snabbt, va inte så mycke som behövde göras vilket är skönt! (:

Hoppas att jag kommer somna tidigt ikväll, troligen inte men hoppas (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0