Jag är varm!

Lyssnar på musik och rummet mitt kokar, jag är riktigt varm men min avkylningsdusch får vänta lite för orkar inte resa mig just nu haha (; ÅH jag längtar till nästa helg ska bli kul, så fyller ju Frida år på torsdag så jag måste komma på någonting att köpa åt henne. Jag och presenter går inte ihop längre, har sämst fantasi punkt se .. Aja något blir de alltid (:

Putte är påväg hem nu, han är hemma om några timmar så då ska jag dit och störa hans sömn (; haha. Okej kanske inte riktigt är själv lite sleden men de är väl för kl ännu inte blivit så mycket. Piggnar säkert till där vid nio eller så sen stuttsar jag upp och ner som en liten boll. Nattuggla deluxe ^^,

I spend my time just thinking 'bout you,
Every single day guess I'm really missing you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0