Jag föll tillslut.

Vet hur jag önskade och önskade, tillslut kändes det hopplöst för även om jag fick en chans så var det alltid något som förstörde, antingen var det jag som inte kände något eller var det den andra.. Alltid samma sak.

Men en kväll var början på en ny kontakt. Tackvare att Tobbe hade nr'et så fortsatte allting. En evig sms-kontakt, första saken som inte är eller var lik mig. Att ständigt gå runder med telefonen och knappa och ha mig. Att ett sms fick ett stort leende på mina läppar.

Det blev lite fester, mer snack och tillslut kom den dagen då jag fick min kära lapp. Jag vågade inte svara för jag var rädd för att om jag skulle säga ja skulle allt jag kände försvinna på tre röda. Men sen efter tänkte jag att om vi ändå hade dagligkontakt så kunde de väl inte skada, kunde väl lika gärna försöka.

Så dagen kom då jag kryssade i mitt JA och vi blev tillsammans. Nu står jag här, hur glad som helst. Har en sån underbar pojkvän som verkligen lyser upp dagen med sin närvaro. Han har förändrat delar av mig till de bättre och jag gillar hur allting känns. Hur mina känslor faktiskt blev större efter att vi blev tillsammans, kanske för jag lät mig själv våga känna efter. Jag vågade chansa.

Jag tycker om putte jätte mycket, han är fantastisk  ♥


Kommentarer
Postat av: L.

och jag är otroligt jäwla glad för din skull :)

2009-11-12 @ 21:22:16
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0