Lördagen 28 November.

Har haft fullt upp hela dagen idag, är fortfarande inte klar egentligen. Har varit iväg med brushan & my och handlat sugrör och present till mami som fyller år idag. Kommit hem och började blanda bålen för en stund sen, ätit syrrans left overs av en vårrulle och sen nu håller jag på att överföra musik till mp3'n så lillebror kan bränna den åt mig.

Idag är ett sånt datum som mycket kan firas på. Mamma fyller år, syrran firar en månad med sin kille, jag har haft mitt körkort i sju månader, det är tre månader kvar tills jag fyller år .. ja sen är de två dagar kvar tills lillebror & my firar elva månader (ävenom d inte riktigt räknas till dagens datum men bara för att hehe).

Ska snart dammsuga mitt rum, fixa med lite till sen är de duschen, fira mamma sen fest som gäller. Men som alltid har man lite tid för datorn och den tog jag till mig nu, återkommer kanske senare annars trevlig helg (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0