Mina ärende likamed done.

Så masade mig upp från sängen, fick telefonsamtal från Sandra sen klädde jag på mig och körde till Örkelljunga satt där inne i nästan en halvtimme och väntade på min tur sen blev det min tur, kunde tack&lov skriva in mig och grejer, en halv timme senare var jag klar. Inskriven, fått papper och ska på infomöte redan imorgon. Känns bra!

Har en putte som är trött vilket innebär ingen lekträff idag inte, aja lika bra de. Tiden bara sprang iväg och nu sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan slänga in min mat. Så jag hade inte vat klar föräns senare o då är d försent (; hehe..

Va även inom coop och köpte hundfoder. Stark som jag var kunde jag faktiskt bära den stora säcken. Känner mig stolt hahah, trodde inte jag skulle orka den och behöva be om hjälp men va ju inte så farligt (; Höhö..

Ååååh hungrig, och imorgon ska jag vara i örkelljunga kl 9.00 :O Herregud, sen barnvakt på eftermiddagen. Känns ganska bra ändå, få gjort något. Får se vart detta leder (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0