Nattugglan är här.

Det är inget ovanligt att jag är uppe såhär sent.. Har spelat lite Blitz på FB, slog mitt gamla rekord men kunde inte slå de igen så jag gav upp. Ska snart återgå till Ghost Whisperer då klockan börjar bli en aning mycket.

Detta innebär självklart inte att jag kommer somna för det lär nog ta ytterligare en två tre timmar. Men sen jvlar kan ni tro att drömmarna forsar förbi (; Hoppas de blir någon riktig smaskig en, är så trött på tillbaka blickar och tjaffs med sånt som inte finns i mitt liv längre. Tröttar ut huvudet en aning kan jag tycka..

Jag gjorde mitt val, finns ingen återvändo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0