Pan Pizza time, igen!

Åt ju som sagt en pan pizza till middag och sen krängde jag lite B&J-glass när Jennie var här men orka inte så mycket så den ställdes vilket inte va så bra för hela skiten ble till typ chokladmjölk och ligger nu i frysen för att bli fast men tror inte den kommer smaka så bra nästa gång jag tänkt äta av den. IS..

Men ska iaf snart värma min andra pan pizza , för jag köpte ju faktiskt två när jag var i byn. Är lite hungrig så de får bli min kvällsmat helt enkelt. Hoppas den smakar bättre än förra, för den va inte så god som dom brukar vara. Kan kanske varit att jag var för inne i pokerspelandet att jag inte riktigt kände av, idk ..

Men godkväll (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0