Snowboardsdags.

Japp var precis uppe för att hämta mitt nattliga vatten och va ser jag när jag kollar ut genom köksfönstret om inte att det fortfarande snöar :O :/ Oh my geeee.. De har lagt sig på bilarna, gräset och ja överrallt utom på vägen. Jag blir inte glad, inte alls glad. Ingen snö redan, de är för tidigt );

Men jag tror ifs inte snön ligger när jag vaknar i eftermiddag, jag hoppas verkligen inte. Men OM så ska jag fan göra en snöängel och lägga upp på bloggen sen. I do hope the snow is gone! (;


(Bild: Bulgarien typ 3 April 2008.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0