Tisdagen 24 November.


Först vill jag säga att de idag är en månad kvar till julafton.

 



Detta är min nattliga underhållning. Ghost Whisperer men kände att jag behövde en paus, blev så himla rastlös så jag gick in i badrummet och gjorde vid mig för sängen. Borsta tänderna, tvätta ansiktet, och sånna saker. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra så jag ugglar på youtube o letar nu musik (:  De är min nya hobby, om man bortser från att tetas med putte då vill säga (; hehe..

Tisdagen är här och om ca 10 timmar ska jag vara barnvakt, vet inte hur länge de varar men någon timme - några timmar. Återstår att se då, sen ska jag se om jag har någon ork att städa och skriva handlelista efter de. Beror väl mest på vad klockan hinner bli (:

Hm, finns inte så mycket mer att skriva. Mest bara en avlasning för fingrarna då jag inte är ett dugg trött. Men ska snart lägga mig i sängen igen, köra hjärngymnastik och sen somnar jag väl snart också .. Godnatt! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0