Den som väntar på något gott,

väntar påtok för länge..

Ja de känns som en evighet sen jag gick upp, allt för jag kände att jag ville hinna bli klar och allt utan att stressa som en gnu, att jag ville vara fin och allt sånt hihi.. Håret tog en evighet och hålla på med sen ville jag bara börja gråta och slänga platttången genom fönsterrutan men sket i de, hade blivit kallt inatt annars (; haha..

Sen satte jag upp håret i en totte, typ en cm långt maaaah sen tog jag ner de igen för att försöka på ett nytt försök men gick inge vidare, ruffsade lite sånt där underhåret bak som Sandra sagt jag skulle sen gjorde jag likadant på sidorna och tillslut så såg de snyggt ut och jag spaya med strongspray, med finishspray och glansspray men nu ligger de som en sill igen ); Give up! ^^

Så har iallafall varit hyfsat klar en evighet och väntar på mat i en evighet och som vanligt med pasta&köttfärsås mår jag nu kräkmätt och vill bara lägga mig ner och sova. Men huvudet på kudden får jag nog skita i för då får jag bedhair och de pallas inte (;

Så nu väntar ännu mer, denna gång på ett inkommande tåg. Vet inte riktigt vilken tid men får snart besked, varför jag själv inte kollar nätet vet jag inte. Lättare att få allt serverat på silverfat och svaret i mobilen (; höhö..

Nej orkar inte beklaga mig om min väntan mer, ska ösa musik och sånt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0