Fredagens festande.

Började med att vi drog hem till putte och vi visste inte var han bodde så martin fick komma ut och möta han sen drog vi upp till dom och började förfesta. De kom in lite folk och förfestandet varade till typ elva sen tog vi bussen vidare till HBG, blev inom Stinsen en snabbsväng sen när vi hittade putte o dom drog vi vidare till Harmony som hade karaoke-kväll och där blev vi kvar hela kvällen..

Sjöng karaoke, mådde ganska så dåligt, blev bättre, blev ganska full, och sen försökte jag fixa jobb, hur de gick återstår väl att se men har iaf lyft handen  (; haha..

Sen ble de dags att bege sig hemåt, tog taxi inom donken fick maten sen hem till putte, åt en halv cheeseburgare sen ble d som vanligt svårt o svälja så slängde resten, sa hejdå till Sandra och sen slängde jag mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0