Gråt inte över spillda chips ^^,

Så när jag suttit vid datorn lite tog jag mina pringles som jag köpte på statoil hann ta en tugga sen flö röret upp och ner och alla chips hamnade på golvet, sånt är ju väldigt roligt ^^ Satt där och bara ha ... ha ... ha för mig själv och tyckte väldigt synd om mig sen började jag slänga och sopa chips från golvet, tog fram min sån rullare man drar över kläder men tänkte spara er problemet, chips fastnar inte på den. Ligger bara kvar och smular på golvet (; haha..

Sen har Jennie varit här o vi har suttit vid datorn och ugglat en massa, sen har jag även varit och lämnat brushan & My hos henne skönt o slippa lillebror ibland (; Nu är jag tillbaka och vet inte riktigt vad som händer men kanske dags o slänga sig i sängen o glo film eller nått ? (:

Btw ska jag också va barnvakt en stund imorgon, trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0