Virgin gånger 2.

Inatt så kollade jag på filmen "18 year old virgin", den hade några roliga scener och nu vill jag tipsa er tjejer om att istället för att fylla bh'n med papper eller strumpor så kan ni alltid ta rå kyckling filé ^^, Men ja förutom dom få stunder så var filmen ganska så lame eller något så den får 2,5 av 5 möjliga i betyg från mig..

Sen nu ikväll så kollade jag och Jennie på denna filmen "American Virgin":



En tjej som alltid har argumenterat för att man endast ska ha sex efter bröllop får en törn i sina principer. Hon blir full och någon lyckas filma allt det hon gör. Nu måste hon göra allt för att få tag på den här filmen. (Källa.)

Filmen var ganska så rolig och vi delade några skratt. Lite kärlek & vänskap var med på ett hörn i filmen. Men har väl sätt så många liknande filmer att dom alla hamnar i samma kategori och inte kommer högre upp utan stannar där som tre poängare och lika så gör denna filmen de, vilket innebär betyg 3 av 5 möjliga.


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

åh, filmtips! :D Haha satt nyss o letade efter lite filmtips :P

2009-10-17 @ 23:12:47
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0