Fallowing me around..



Har jag fel, har jag dragit alla killar över en gräns? Fick nyligen den kommentaren på BDB.
Är det egentligen konstigt om man drar alla över en gräns om alltid är samma sak?
En kille skriver till en tjej, en kille vill ha en tjejs msn, tjejen ger killen sin msn och det första som sker "har du cam, kan du skicka bilder" händer inget av de blir man blockad..
BAH .. Så är det konstigt man bara ger ut sin msn till folk man känner?

Palla ens skicka bilder eller cama med okända människor. Va är nyttan om jag får fråga.
Nej nu menar jag inte att ni inte ska göra de, varsegoda. Men jag är inte sån så då får jag dra alla över en gräns för pallelelellalal..

Väntar på min mat, hungrig som bara den. Som jag sa tidigare lär väl inte somna än på ett tag.
Så väl jag känner mig själv, och idag ska jag även se till att fylla på luren igen ^^,

Jaja godnatt for real this time ((: - (ingen dubbelhaka, en dubbelsmiley)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0