Goddagens.

Ska nu springa in i duschen en snabbis för jag vet inte riktigt när jag ska köra iväg till Klippan.. Vaknade idag av larmet , då hade jag somnat med mobilen i sängen sånt är ju också moget:P haha.. Jaja, vaknade sen återigen av att dörrklockan ringde men va för trött för att gå upp o öppna.

Vilket ledde till att next-door grannen fick ringa till mig istället:P mohaha.. Ja sen va de väl dags att gå upp, skördade lite på farmen , klädde på mig sen var det dags att gå över till grannen o kolla till lillan en stund. Sen har jag varit där över och snackat med Håki och sånt ett tag.

Syrran kom precis hem och hon fixat krubb till oss idag, vegetariska vårrullar, yum.
Ska som sagt i duschen nu för väntar besked från Sandra när dom slutar idag så jag kan köra och möta upp henne o Saga sen drar vi vidare hem till dom.

En lekdag med Sandra väntar (; hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0