Hundra års firande..

Så när papi kom hem från jobbet så fick han allt snabba sig sen körde vi till Örkelljunga och hämtade My, tankade o allt va som nu skedde sen körde vi ut till Stövelstorp där min faster och hennes familj bor för det är så att hennes man fyller 50 idag och hon fyller 50 om några dagar så dom hade ordnat en överraskningsfest för mannen i huset då han hade gått med på att åka utomlands en vecka o fira hennes födelsedag där. (Cypern, ååh)

Så blev bjudna på mat och fika, vi kom typ sist av alla och lämnade när dom andra gjorde så vi var där inte så jätte länge men vi var där iallafall. Sen körde vi hem igen och jag checka lite här och sen tog jag bilnycklarna och körde brushan & My till henne.

Nu är jag hemma igen, lyssnar på musik och snackar med Pernilla. Tur att hon är på Lördag iallafall, så har vi en kompis som fyller år på lördag så kanske att man är där först och drar in till Hbg sen eller något. Vi får väl se vad som sker.

I övermorgon kommer Feb hem (: wiii. Då känns det inte lika tomt längre (; höhö.

Nej nu har jag nog inte så mycket mer att säga för tillfället så hörs! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0