Några bilder från min promenad.

Tänkte att jag nu skulle bjuda på några av dom bilder jag tog när jag var ute o gick förut..
Det är konstigt hur mycket som förändras utan att man tänker på det, skogen är nästan igenväxt och när man var liten knatte så sprang man typ en liten slinga där ibland på idrotten.

När jag såg blåbärsris så började jag tänka på att jag inte ätit blåbär på jag vet inte hur länge, och ingen paj heller. Var alla tankarna nu kom ifrån men om jag någongång skaffar mig en bärbardator med dongel så ska jag lätt sätta mig i skogen och blogga för gud va mycket som kom in i ens huvud där man var där ute och gick..

Nästa gång får jag ta med ett anteckningsblock så får ni även ta del av allt som rör sig, mohaha..
Men här är iallafall bilderna:

   

   


På något sätt så gillar jag denna bilden väldigt mycket också. Secondbest today.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0