Så mycket för en lugn dag.

Hade i huvudet planerat att göra absolut ingenting idag, bara ligga och gotta mig i sängen, men så bra fick jag inte det. Min morbror ringde förut och undrade ifall jag kunde hämta mina kusiner från fritids vilket jag kunde. Hade ju ingen anledning att säga nej så ..

La mig i sängen och såg klart på "Observe and report" sen satte jag mig och ugglade lite. Sen kom även Jennie över på ett litet besök, så har suttit och pratat med henne o sen va vi ute lite med Zindy för Jennie nämnde ordet "kissa" och det kan man inte till henne för hon blir då helt hyper ^^,

Huvudvärk har jag också, men det verkar som den håller på att försvinna. Spanks for that..

Aja nu ska jag göra vid mig så jag är klar när det är dags att köra o hämta pågarna, ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0