Säsongs-starterna har börjat.

90210 hade sin säsongs start den 8 September 2009 och då startade deras andra säsong.  Andra avsnittet släpps faktiskt idag så får väl vänta och se när det kommer upp (:

One Tree Hill startade sin sjunde säsong igår (14 September). Vad jag vill veta är vad Hunken från Lipstick Jungel gör på bilden och var Peyton & Lukas är någonstans, dom kan inte blivit ersatta, d hade aldrig funkat. Väntar med spänning på första avsnittet så jag kan reda ut mina frågetecken (;

Gossip Girls tredje säsong startades också igår (14 September) och där lär väl bli mer intriger än förut. Wiiijhoo (;
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0