Godmorgon!

Har fått mindre än 4 timmar sömn inatt, just nu är jag väl inte så jätte trött för den senaste timmen har jag legat och halv sovit .. Jag har extrema sömnsvårigheter att jag på allvar funderar på att gå till doktorn för att få hjälp att somna in om kvällarna, anledningen till att jag aldrig gjort de förut är för att jag är rädd för att inte vakna upp igen.

Nu är det fixa sig så man ser någerlunda okej ut att fungera bland folk. Dricka hustler, äta frukost och fixa vad som behövs. Ska åka tåg idag också, inte alls kul för det tar ju en evighet typ. Dö tid, måste fixa min mp3-spelare så jag har musik att lyssna på övriga dagar påvägen dit & hem.

Nåväl, ha en underbar dags så hörs vi när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0